2010.02.16. 16:08
Emberi kapcsolatok az irodában (2. rész): A hülye ügyfél
A csinovnyikok, munkájuk jellegéből adódóan, más emberekkel dolgoznak együtt. Sorozatunk ezeket a szerteágazó és sokrétű, parazita és szimbiotikus kapcsolatokat kívánja megvilágítani, fároszként utat mutatni a sűrű, sötét éjben. Az első részben a rendszergazda bonyolult jellemét boncolgattuk, remélhetőleg végleges és megnyugtató választ kínálva mindazoknak, akik saját bőrükön tapasztalják a fent említett csinovnyik alfaj személyiségének minden nyűgét s nyilait. A mai rész a hülye ügyfélről szól.
- Az e-mailben pontokba szedi a kérdéseit.
- Ha a munkaidőd 8-kor kezdődik, 8 óra 1 perckor telefonál (még hallod a reggeliző családot a háttérben), ha 5-ig tart, akkor 4 óra 59-kor.
- Ugyanazt a kérdést bravúrosan át tudja fogalmazni, akár többször is. Ennek örömére a csinovnyik is kénytelen ugyanazt a választ adni, egyre butított verzióban persze.
- Az előző pontból adódóan mindig visszatér. Hiába hiszed, hogy már megoldottad és megszabadultál tőle.
- Mindig történik vele valami. Az ő ügye a legbonyolultabb, amivel egész karriered során találkozni fogsz.
- Bár sosem hibázol, nála mégis. Kénytelen vagy kimenteni magad, melyet ő nagylelkűen megköszön – másolatba téve az egész főnökséget...
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Bumburnyák · http://csaba2007.spaces.live.com 2010.03.01. 14:30:56
..azt szoktam ilyenkor mondani neki..kérem, jöjjön vissza tegnapelőtt, és akkor mára megcsináljuk..ilyenkor csak néz a majma..elsőre nem igazán érti..ilyenkor lassan, tagoltan elmagyarázom, miről is van szó..